transatlantyk

Michał Wolff

Transatlantyk stary

Transatlantyk nowy

Wykres roczny blog rowerowy transatlantyk.bikestats.pl

Niedziela, 26 czerwca 2011Kategoria Author, powyżej 200 km
Łódź-Dobroń-Wadlew-Piotrków-Końskie-Skarżysko-Starachowice-Ostrowiec

Skończył się dziewięciodniowy urlop.Przejechałem 1610 km. Przepłynąłem też kajakiem 30 km po rzece Piławie. Było świetnie. Podziękowanie dla cinka88 i aarda, którzy mnie w trakcie wyjazdu gościli. Czas wracać do pracy :-) Dane wycieczki: Dystans : 219.23 km (0.00 km teren) Czas : 08:17 h Vsr : 26.47 km/h Podjazdy : 726 m
Vmax : 54.00 km/h Temp : 20.0 'C

No to ładnie się nakręciłeś ;) 18 - latek zazdrości formy starszemu koledze ;) - na pewno nie dotrzymał bym Ci kroku na tę chwilę ;).

Dzisiaj miałem też przyjemność przeczytać opisy Twoich wypraw na twojej stronie - fascynujące, brakuje tylko zdjęć dla zoobrazowania odwiedzanych miejsc ;).

Dziś miało być 240 do świętokrzyskiego, to się rozlało i zrezygnowałem - czytając Twojego bloga i znając zwyczaje "jeździeckie" pewnie byś się tym nie przejął i ruszył w drogę ;).

pzdr
bartek9007 - 17:00 wtorek, 28 czerwca 2011 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hateg