transatlantyk

Michał Wolff

Transatlantyk stary

Transatlantyk nowy

Wykres roczny blog rowerowy transatlantyk.bikestats.pl

Niedziela, 21 listopada 2010Kategoria do 100 km, Focus
Ostrowiec-Kunów-Doły Biskupie-Kałków-Styków-Rudnik-Ostrowiec-Bałtów-Sienno-Ostrowiec
Szczerze mówiąc to całkiem inny rower niż wszystko czym dotychczas jeździłem. Sporo wody w rzekach upłynie nim będę się mógł na nim czuć swobodnie, poczuć że jest się jedną całościa z rowerem. Wyraźnie czuć węższe ogumienie i węższą kierownicę. Wczoraj ciężko mi było równowagę utrzymać i chwiałem się na boki. Dziś już duży postęp.A synoptycy jakimiś śniegami straszą, chyba sezon już końca dobiega. Dane wycieczki: Dystans : 89.48 km (0.00 km teren) Czas : 03:19 h Vsr : 26.98 km/h Podjazdy : 354 m
Vmax : 50.70 km/h Temp : 6.0 'C

No wlasnie tez nad tym zaczynam ubolewac ze dni sa coraz krotsze...strasznie szybko ciemno sie robi...czlowiek wstaje rano kilka godzin mija i zaraz sie robi wieczor...a jak wiadomo wieczorem to nie ta sama jazda co za dnia:) Szczegolnie rowerzysci mogą o tym dobitnie zaswiadczyc:)
misiak2101
- 18:39 czwartek, 25 listopada 2010 | linkuj
Nie no...ja jestem dobrej myśli, patrzę w przyszłość z optymizmem. Tylko, że akurat teraz pogoda coraz bardziej zimowa, dzień krótki, roboty w robocie w pierony i nie ma kiedy jeżdzić :-) Już wczoraj po drobnych regulacjach jechało mi się bardzo dobrze.
transatlantyk
- 17:58 czwartek, 25 listopada 2010 | linkuj
Uwierz mi ze ja przez kilka miesiecy niejezdzenia na swojej kolarzowce rowniez nie umialem na niej jechac...potwornie sie odzwyczailem od pozycji zajmowanej na rowerze...ale po kilkudziesieciu kilometrach juz bylo duzo lepiej...powiem jedno przyzwyczaisz sie jednak potrzeba CI wyjezdzenia kilometrow na szosie...to normalnie nie masz sie czym przejmowac...wczesniej czy pozniej załapiesz geometrię szosówki:) Pozdrawiam i zycze szerokich drog...
misiak2101
- 15:57 czwartek, 25 listopada 2010 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciepo