transatlantyk

Michał Wolff

Transatlantyk stary

Transatlantyk nowy

Wykres roczny blog rowerowy transatlantyk.bikestats.pl

Środa, 11 listopada 2009Kategoria do 100 km
Ostrowiec-Bałtów-Czekarzewice-Ożarów-Ostrowiec
W tym miesiącu dużo pracuję i nie było kiedy pojeździć. Praktycznie wszystkie wpisy to praca-dom, dom-praca i tak do us....
Wstałem więc dziś z mocnym postanowieniem : jadę gdzieś bez względu na pogodę!!!
I tak też uczyniłem, a pogoda w rzeczy samej była bezwzględna. Non stop deszcz, sporo wiatru. Do Ożarowa, czyli przez pierwsze 50 km było wszystko OK. Od Ożarowa fatalna nawierzchnia. Olbrzymie kałuże, koleiny i non stop szpryca w buty spod przedniego koła, albo jeszcze lepsza szpryca spod kół przejeżdżających samochodów. Do tego wiatr czołowo-boczny. Do tego zmęczenie, bo forma już nie ta co w lecie. Ostatnie dziesięć kilometrów jechałem już bez żadnej przyjemności. W domu ciuchy prosto do pralki, a ja pod gorący prysznic.
Troszkę się jednak przejechałem i porannej decyzji za nic bym nie zmienił. Dane wycieczki: Dystans : 70.38 km (0.00 km teren) Czas : 02:43 h Vsr : 25.91 km/h Podjazdy : 191 m