transatlantyk

Michał Wolff

Transatlantyk stary

Transatlantyk nowy

Wykres roczny blog rowerowy transatlantyk.bikestats.pl

Sobota, 31 maja 2008
St.Ulrich-Przełęcz Brenero-Insbruck-Garmisch Partenkirchen
Koniec alpejskiej przygody. Pogoda i widoki w tym ostatnim dniu takie, że się aż wracać nie chciało.
Suma podjazdów : 1670 m Dane wycieczki: Dystans : 176.63 km (0.00 km teren) Czas : 08:59 h Vsr : 19.66 km/h Podjazdy : m
Vmax : 0.00 km/h Temp : 'C

Niestety, widzę, że w sierpniu wyprzedził Cię niejaki wiosło, ale osobiście, patrząc na jego dokonania, nie bardzo wierzę, że gość naprawdę tyle jeździ. W każdym razie te jego wpisy podejrzane są.
aard
- 15:08 niedziela, 28 grudnia 2008 | linkuj
Pamiętam ten dzień jakby to było dziś. A najśmieszniej było, jak się zgubiliśmy! ;)
Swoją drogą wydaje mi się, że z majowym wynikiem możesz być posiadaczem miesięcznego rekordu na BS :) Trochę nie chce mi się sprawdzać każdego miesiąca po kolei, ale to naprawdę bardzo prawdopodobne! :DD
aard
- 15:02 niedziela, 28 grudnia 2008 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nogei